Suirbhéanna sa Roinn Coimirce Sóisialaí
- Foilsithe: 17 Eanáir 2019
- An t-eolas is déanaí: 6 Deireadh Fómhair 2025
- Cad é an Suirbhé ar Lucht Cuardaigh Fostaíochta/ar Shástacht na gCustaiméirí JobPath?
- Cuspóirí
- Stair Suirbhé
- Tionscadail le Déanaí agus Reatha
Déanann an Roinn Coimirce Sóisialaí suirbhéanna le fáil amach cé chomh maith atá a cláir ag oibriú agus cé chomh sásta atá cliaint leis na seirbhísí a chuirtear ar fáil.
Déanaimid é seo mar ní mór dúinn ionchur ó chliaint na roinne a fháil chun tuiscint níos fearr a fháil ar conas is féidir linn feabhas a chur ar ár seirbhísí.
Déanann Aonad Staidrimh na Roinne roinnt suirbhéanna go díreach, agus i gcásanna eile iarraimid ar chomhlachtaí neamhspleácha taighde margaidh suirbhéanna nó taighde a dhéanamh ar ár son. Ar bhonn ginearálta, iarraimid ar na cuideachtaí seo suirbhé a dhéanamh ar shampla ionadaíoch den daonra.
Is cuid de Chóras Staidrimh na hÉireann é Aonad Staidrimh na Roinne, agus de réir an dlí tá gach freagra suirbhé a chuirtear ar fáil don Aonad Staidrimh nó do chuideachtaí neamhspleácha taighde ar ár son go hiomlán príobháideach agus faoi rún.
Ní féidir faisnéis nó freagraí ar leibhéal an duine aonair a roinnt chun críche ar bith eile seachas tuairisciú staitistiúil. Ní féidir faisnéis dá leithéid a úsáid chun críocha riaracháin ar bith eile agus ní fhéadfaidh freagraí daoine cur isteach ar aon idirghníomhaíochtaí a d’fhéadfadh a bheith acu leis an Roinn ar bhealach ar bith.
Má fhaigheann tú iarratas suirbhé ón Roinn, glac an t-am le do thoil chun é a chomhlánú mar go bhfuil do fhreagra fíorthábhachtach. Cabhróidh sé linn do thaithí a thuiscint ionas gur féidir linn seirbhís níos fearr a sholáthar duit.
Príomh-Staitisteoir
Aonad Staidrimh
An Roinn Coimirce Sóisialaí
Cad é an Suirbhé ar Lucht Cuardaigh Fostaíochta/ar Shástacht na gCustaiméirí JobPath?
Ó 2015, tá suirbhéanna sástachta custaiméirí déanta ag an Roinn chun tuiscint a fháil ar an gcaoi a n-idirghníomhaíonn a custaiméirí le tacaíochtaí agus seirbhísí dífhostaíochta.
Soláthraíonn na suirbhéanna aiseolas riachtanach agus is féidir leis an roinn a seirbhísí a oiriúnú agus a fhorbairt ó shaincheisteanna agus dúshláin atá ag teacht chun cinn.
Cuspóirí
Cuspóirí
Is é cuspóir foriomlán na Suirbhéanna Cuardaitheora Poist ná:
- leibhéil sástachta iomlán na gcustaiméirí a thomhas le hoifig phoiblí na Roinne agus seirbhísí comhpháirtíochta ar fud na tíre
- bacainní ar ardshástacht custaiméirí le gníomhairí seirbhíse, próisis agus láithreacha a shainaithint
- fáthanna ar leith le leibhéil arda agus ísle sástachta a shainaithint do gach ceann de na heilimintí thuas
- léargais Cuardaitheora Poist a úsáid chun seachadadh seirbhíse agus próisis reatha a fheabhsú, agus eolas a chur ar fhorbairtí beartais
- faigh amach an méid a bhraitheann daoine aonair a bhfuil fostaíocht faighte acu ó shin, gur chuidigh seirbhísí Intreo nó Chomhpháirtí Intreo lena bhfostaíocht a fháil
Stair Suirbhé
Tá suirbhéanna Agallaimh Ríomhchuidithe Teileafóin (CATI) déanta gach bliain ó Dheireadh Fómhair 2015 i leith. Tá gach suirbhé go dtí seo déanta ag conraitheoirí seachtracha thar ceann na roinne. Rinneadh an suirbhé teileafóin is déanaí idir Nollaig 2024 agus Eanáir 2025. Cuirfear tús le hobair allamuigh (glaonna gutháin) don chéad suirbhé teileafóin eile sna seachtainí amach romhainn (Deireadh Fómhair 2025 ar aghaidh).
Tionscadail le Déanaí agus Reatha
Tuilleamh faisnéise faoin Suirbhé Sásaimh Custaiméirí Cuardaitheoirí Poist
Tuilleadh faisnéise maidir le Suirbhé Sásaimh Custaiméirí Chomhpháirtithe Intreo
Ipsos ní iarrfaidh B&A sonraí pearsanta ort amhail d’Uimhir PSP ná sonraí bainc.
Chun liosta de shuirbhéanna na ranna a fháil, cliceáil anseo.
Más mian leat a bheith bainte de liosta teagmhála an tSuirbhé ar Shástacht Custaiméirí, seol ríomhphost chuig CustomerSatisfactionSurvey@welfare.ie. Cuir an t-aitheantóir uathúil ar fáil ó do litir agus bainfimid den suirbhé thú.