Cuardaigh ar fad gov.ie

Foilsiú

Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí 2025 - 2027


Leagtar amach inár gCairt Chustaiméirí ár dtiomantas do Sheirbhís Ardchaighdeáin do Chustaiméirí. Tugann an Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí tuilleadh eolais faoin gcaoi a mbainfear na gealltanais seo amach agus a seachadfar. Foilseofar an Chairt Chustaiméirí agus an Plean Gníomhaíochta ar shuíomh gréasáin na Roinne agus tuairisceofar ar spriocanna seachadta seirbhíse i leith seirbhís do chustaiméirí gach bliain sa tuarascáil bhliantúil.

Infhaighteacht Faisnéise agus Tiomantas do Sheachadadh Seirbhíse

Déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Cairt Chustaiméirí nuashonraithe a fhoilsiú agus í a thaispeáint i ngach oifig phoiblí.
  • Cuir an fhoireann uile ar an eolas faoin gCairt Chustaiméirí agus faoin bPlean Gníomhaíochta Custaiméirí nua lena chinntiú go bhfuil an fhoireann uile ar an eolas faoi na gealltanais maidir le seirbhís do chustaiméirí atá leagtha síos sa chairt chustaiméirí agus sa phlean gníomhaíochta agus go bhfuil siad tiomanta do na spriocanna atá leagtha amach.
  • Athbhreithnigh foilseacháin na Roinne lena chinntiú go bhfuil gach foilseachán soiléir, intuigthe, ábhartha agus cruinn. Déanfar monatóireacht ar fhoilseacháin agus coinneofar cothrom le dáta iad lena chinntiú go mbeidh an fhaisnéis is déanaí ar fáil dár gcustaiméirí.
  • A chinntiú go ndéantar suíomh Gréasáin na Roinne a chothabháil agus a fhorbairt tuilleadh agus seirbhís do chustaiméirí agus inrochtaineacht san áireamh.
  • A chinntiú go bhfuil seirbhísí ar fáil trí Gaeilge agus Béarla nuair is féidir, lena n-áirítear freagairt do chomhfhreagras a fhaightear i nGaeilge.

Cumarsáid agus For-rochtain

Déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Seisiúin eolais phoiblí a reáchtáil (go pearsanta agus trí sheimineár gréasáin) chun eolas nua agus ábhartha a chur ar fáil dár gcustaiméirí de réir mar is iomchuí.
  • Leanúint ar aghaidh le himeachtaí for-rochtana poiblí chun cabhrú le custaiméirí agus iad a chur ar an eolas (e.g. Clinicí BISS).
  • Dul i gcomhairle le grúpaí ionadaíocha custaiméirí chun an próiseas iarratais ar scéimeanna a shruthlíniú.
  • Úsáid ardáin éagsúla meán sóisialta a leathnú tuilleadh.
  • Cumarsáid a dhéanamh go díreach le rannpháirtithe scéime (e.g. feirmeoirí, úinéirí foraoise, próiseálaithe) i gcásanna ina ndéantar athruithe suntasacha ar aon scéim, más féidir
  • Tuilleadh forbartha a dhéanamh ar na hacmhainní atá ar fáil don fhoireann chun a chinntiú go leanfar inrochtaineacht, teanga shimplí agus dea-chleachtas agus doiciméid agus ábhar á bhforbairt do chustaiméirí trí shuíomh gréasáin na Roinne.
  • Déanaimid suirbhéanna rialta ar ár gcustaiméirí maidir le cáilíocht na seirbhísí a chuirimid ar fáil agus tuairiscímid ar ár bhfeidhmíocht inár dTuarascáil Bhliantúil.

Tionscadail chun Seirbhís do Chustaiméirí a Fheabhsú

Chomh maith leis na gealltanais reatha atá leagtha amach thuas, leanfaidh an Roinn de thionscadail a chur i gcrích a chuireann custaiméirí i gcroílár na seirbhísí a chuirimid ar fáil chun feabhas a chur ar thaithí an chustaiméara. Táimid tiomanta do shruthlíniú, do shimpliú agus do fheabhsú leanúnach ar idirghníomhaíochtaí custaiméirí leis an Roinn. Ina measc, tá na tionscadail seo a leanas:

  • Seoladh tairseach nua MyAgFood chun feabhas a chur ar thaithí ar líne feirmeoirí. Cuirfidh an suíomh nua MyAgfood.ie eispéireas níos sainiúla ar fáil don chustaiméir chun a chinntiú go mbeidh córas na Roinne níos comhordaithe agus níos oiriúnaí do riachtanais aonair na gcustaiméirí.
  • Forbairt leanúnach an chórais Bainistíochta Caidrimh le Custaiméirí (BCC). Tá an córas BCC i bhfeidhm faoi láthair chun an taithí is fearr a sholáthar do chustaiméirí agus iad ag plé leis an Roinn. Cuireann an réiteach aontaithe seo comhsheasmhacht agus infheictheacht iomlán ar fáil ar idirghníomhaíochtaí na gcliant leis na hIonaid Teagmhála, rud a spreagann sástacht níos airde custaiméirí agus táirgiúlacht mhéadaithe. Lorgófar feabhsuithe breise lena chinntiú go bhfuilimid ag freagairt do riachtanais ár gcustaiméirí trí fheabhas a chur ar mhonatóireacht ar cheisteanna custaiméirí, go háirithe le linn buaic-amanna iarratais/íocaíochta.
  • Leathnú ar raon na seirbhísí digiteacha a chuireann an Roinn ar fáil.
  • Seirbhísí ar líne agus téacs. Leanfaimid orainn ag feabhsú ár seirbhísí ar líne agus téacs (SMS) chun an tseirbhís is fearr do chustaiméirí a sholáthar. Is féidir le custaiméirí clárú le haghaidh na seirbhísí seo ar Thairseach Agfood.
  • Tuilleadh forbartha agus leathnaithe a dhéanamh ar an tsaoráid “Chatbot” mar chainéal cumarsáide breise do chustaiméirí a oibríonn 24/7 agus a ligeann do chustaiméirí rochtain a fháil ar fhaisnéis lasmuigh d’uaireanta oifige (agus ‘glao ar ais’ a iarraidh).
  • Leathnú ar mhéid agus ar éagsúlacht na sonraí agus na faisnéise atá ar fáil tríd an tairseach Sonraí Oscailte chun athúsáid faisnéise na hearnála poiblí a chinntiú.
  • Forbairt leanúnach córas nua TF chun tacú le seachadadh digiteach agus slándáil scéimeanna éagsúla agus iad a fheabhsú.
  • Trí phróiseas Anailíse Riachtanas Foghlama (ANF) a úsáid, chun deis a thabhairt do Rannóga laistigh den Roinn a riachtanais foghlama níos leithne a aithint, rud a chinnteoidh go ndéanfar Foghlaim agus Forbairt spriocdhírithe.

Is ann don fhoirm seo d’aiseolas, agus sin amháin, a bhaineann leis an leathanach reatha.

Ná cuir faisnéis phearsanta ná airgeadais san áireamh.

Chun gov.ie a fheabhsú, déanfar anailís ar an bhfaisnéis a chuireann tú isteach agus ní thabharfar freagra uirthi ar bhonn indibhidiúil.

Conas mar a bhí d’eispéireas ar an leathanach reatha? (ag teastáil)

Tá 400 carachtar fágtha agat